تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احضار برخی استانداران و فرمانداران به دلیل تخلفات انتخاباتی

احضار برخی استانداران و فرمانداران به دلیل تخلفات انتخاباتی

جامعه > قضایی - تسنیم نوشت: رئیس کل دادگستری استان تهران می‌گوید برخی از استانداران و فرماندارانی که در ارتباط با تخلفات انتخاباتی برایشان پرونده تشکیل شده، به دادسرا احضار شدند.

غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سئوال که آیا در ارتباط با تخلفات انتخاباتی برای فرماندار ورامین که چندی پیش نیز خبر بازداشت وی منتشر اما تکذیب شد، پرونده تشکیل شده است یا خیر اظهار کرد: درباره اینکه برای فرماندار ورامین پرونده تشکیل شده یا به دادسرا احضار شده، مطلع نیستم اما برای تعداد از استانداران، فرمانداران و مسئولان دوایر دولتی در نقاط مختلف کشور به واسطه گزارشاتی که در مورد تخلفات‌شان واصل شده، پرونده تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به این پرونده ها برابر ضوابط رسیدگی می‌شود. تعدادی از استانداران و فرماندارانی که برایشان پرونده تشکیل شده، احضار شدند و مابقی نیز در فرایند رسیدگی احضار می‌شوند.

به گفته اسماعیلی هیچ‌ کدام از این پرونده‌ها فعلاً منتهی به صدور رأی نشده و همه آنها در مرحله تحقیقاتی مقدماتی در دادسراست.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به این سئوال که در مجموع در استان تهران چه تعداد پرونده تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است گفت: در مجموع در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران بالغ بر 150 فقره پرونده تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احضار برخی استانداران و فرمانداران به دلیل تخلفات انتخاباتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..