تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت سوریه قطعا تروریست ها را از سرزمینشان بیرون خواهند کرد

به گزارش افکارنیوز، سردار محمد اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه درباره تلاش آمریکا و ترکیه در ایجاد استحکامات نظامی در سوریه عنوان داشت: آمریکا، اسرائیل، ترکیه و هم‌پیمانان آنها یکسری اقداماتی انجام می دهند که از سنگینی شکستی که در سوریه به آن ها وارد شده بکاهند.

وی افزود: آمریکا و همپیمانانش تلاش می کنند با اهدافی مشخص سوریه را نگه دارند که البته این سناریو با شکست مواجه شده است. 

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ملت سوریه قطعا ایالات متحده و حامیان تروریست ها را از سرزمینشان بیرون خواهند کرد.

سردار کوثری با اشاره به تلاش آمریکا در تجهیز تروریست ها ادامه داد: حرکت آمریکا از اول اشتباه بود و باز هم بر اشتباه خود پافشاری می کنند و قطعا بدانند باز هم شکست خواهند خورد. 

وی گفت: آمریکا با خسارت زیاد سوریه را ترک خواهد کرد و ملت ها آگاه شده اند و در مقابل استکبار خواهند ایستاد. گفتنی است جنگ سوریه بیش از 6 سال است که ادامه دارد و با دخالت آمریکا و همپیمانانش در این کشور صدها هزار نفر کشته شده اند. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت سوریه قطعا تروریست ها را از سرزمینشان بیرون خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..