تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع یونایتد در این تیم ماندنی شد

به گزارش افکارنیوز،

مدافع 31 ساله و اکوادوری شیاطین سرخ در سال 2009 و از ویگان راهی اولدترافورد شد و در حال حاضر بعد از وین رونی کاپیتان دوم این تیم محسوب می شود.

قرار جدید والنسیا بندی مبنی بر احتمال تمدید یک سال دیگر هم دارد و در صورت رضایت طرفین، والنسیا تا سال 2020 بازیکن منچستر خواهد بود.

والنسیا گفت: "از سال 2009، منچستر یونایتد همه زندگی من بوده است و بسیار خوشحالم که قرار است 2 سال دیگر عضو این تیم باشم.

چهارشنبه ما موفق به فتح جامی شدیم که یونایتد هرگز تا به حال نبرده بود و این افتخاری بزرگی برای من به عنوان کاپیتان منچستر در فینال بود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع یونایتد در این تیم ماندنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..