تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ریزی روسیه برای فروش بیش از 365 فروند بالگرد پیشرفته

وزارت صنایع و تجارت روسیه اعلام کرد این کشور قصد دارد تا سال 2030 بیش از 365 فروند بالگرد بسیار پیشرفته Ka-62 را به فروش برساند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری شینهوا از مسکو، وزارت صنایع و تجارت روسیه اعلام کرد این کشور قصد دارد تا سال 2030 بیش از 365 فروند بالگرد بسیار پیشرفته Ka-62 که به تازگی مراحل نهایی پروازی خود را گذرانده است، به فروش برساند.

دنیس مانتوروف وزیر صنایع و تجارت روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، اجرای این طرح براساس برنامه ریزی های صورت گرفته نه تنها سبب تضمین درآمد گروه بالگرد سازی روسیه از محل فروش محصولات تولیدی خود در سال های 2018 تا 2030 می شود، بلکه تا سال 2025 حداقل 20 درصد سهم بازار بالگردهای میان برد را در اختیار روسیه قرار می دهد. 

این بالگرد بسیار پیشرفته نخستین پرواز آزمایشی خود را روز پنج شنبه در شرکت آرسنیف وابسته به گروه تولید بالگرد روسیه با موفقیت پشت سر گذاشت که به گفته مانتوروف «یک رویداد بسیار برجسته برای صنایع بالگرد سازی داخلی روسیه است».

گروه بالگرد سازی روسیه که در سال 2007 پایه گذاری شد، از اصلی ترین بازیگران جهانی صنعت ساخت بالگرد است و در حوزه های طراحی، تولید، آزمایش و خدمات پس از فروش بالگرد فعالیت می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ریزی روسیه برای فروش بیش از 365 فروند بالگرد پیشرفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..