تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید : آمریکا و ژاپن برای افزایش تحریم های کره شمالی به توافق رسیدند

ترامپ بارها به برنامه های هسته ای و موشکی کره شمالی خرده گرفته و آن را خطری برای امنیت منطقه ارزیابی کرده است.

 کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد که سران آمریکا و ژاپن در دیدار روز جمعه خود در حاشیه نشست گروه هفت (جی هفت) برای افزایش تحریم های کره شمالی به توافق رسیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، در بیانیه کاخ سفید آمده است : رئیس جمهور ترامپ و نخست وزیر شینزو آبه برای همکاری جهت افزایش تحریم های کره شمالی از جمله در زمینه شناسایی و تحریم نهادهای فعال در برنامه های موشکی و هسته ای پیونگ یانگ به توافق رسیدند.

این بیانیه افزود: آنها همچنین توافق کردند تا اتحاد دو کشور را تقویت کرده و ظرفیت های بازدارندگی و دفاعی خود را در مقابل تهدید های کره شمالی افزایش دهند.

ترامپ وعده داده که به هر نحو مانع دستیابی کره شمالی به توانایی شلیک سلاح هسته ای به آمریکا شود؛ شرایطی که بر اساس تخمین تحلیلگران از سال 2020 محقق خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا امروز پیش از دیدار با نخست وزیر ژاپن و در جمع خبرنگاران، کره شمالی را «مشکلی بزرگ و جهانی» خواند ولی وعده داد که این مشکل را به نحوی برطرف خواهد کرد.

ترامپ بارها به برنامه های هسته ای و موشکی کره شمالی خرده گرفته و آن را خطری برای امنیت منطقه ارزیابی کرده است.

پیونگ یانگ اما تاکید می کند که این فعالیت های نظامی تنها جنبه بازدارنده دارند و حضور آمریکا هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای خود عامل اصلی بی ثباتی منطقه است.

آمریکا پیش تر از شورای امنیت خواسته بود که آماده تصویب بسته تحریمی جدید علیه کره شمالی باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید : آمریکا و ژاپن برای افزایش تحریم های کره شمالی به توافق رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..