تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکا از سوی دو فروند جنگنده چینی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات آمریکایی اعلام کردند دو فروند جت جنگنده چینی روز چهارشنبه یک فروند هواپیمای شناسایی ارتش آمریکا را نزدیک هنگ کنگ رهگیری کردند و یکی از آنها به 200 یاردی (183 متری) این هواپیمای آمریکایی نزدیک شد.

بر این اساس، این مقامات آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود افزودند گزارش های اولیه نشان داد هواپیمای شناسایی « پی - 3 » آمریکا در حریم هوایی بین المللی در فاصله 150 مایلی جنوب شرق هنگ کنگ در حال حرکت بود که این هواپیماهای چینی به گونه ای غیر ایمن هواپیمای آمریکایی را رهگیری کردند. 

آنها تصریح کردند یکی از این هواپیماهای چینی جلو هواپیمای آمریکایی به پرواز درآمد و توانایی آن را برای مانور محدود کرد.

مقامات آمریکایی روز چهارشنبه اعلام کردند یک فروند کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا از فاصله 12 مایلی جزیره ای مصنوعی که چین در دریای چین جنوبی ساخته است عبور کرد. این نخستین چالش از نوع خود برای چین در آبراهی راهبردی از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به شمار می رود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکا از سوی دو فروند جنگنده چینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..