تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین اسمارت‌فون Essential (توسعه یافته توسط اندی رابین) احتمالا هفته آینده معرفی خواهد شد

اندی رابین، مهندس ارشد سابق شرکت گوگل، کارآفرین معروف و یکی از خالقان سیستم عامل اندروید که او را با عنوان پدر اندروید می‌شناسند قرار است به‌زودی یک اسمارت‌فون فوق پیشرفته معرفی کند که طبق پیش‌بینی‌ها، توانایی رقابت با اسمارت‌فون‌های برتری همچون آیفون اپل و پیکسل گوگل را دارد. این اسمارت‌فون تحت پوشش شرکت تازه تاسیسی به نام Essential توسعه یافته؛ شرکتی که توسط اندی رابین تاسیس شده است.

اسمارت‌فون Essential

روز گذشته شرکت Essential در اولین توییت رسمی خود اعلام کرد که “نهم خرداد اتفاق بزرگی رخ خواهد داد.” از آنجایی‌که اندی رابین قبلا عکسی نه چندان واضح از یک دیوایس جدید را به اشتراک گذاشته بود (تصویری که در بالا می‌بینید)، به احتمال زیاد روز نهم خرداد اولین اسمارت‌فون این شرکت معرفی خواهد شد و منظور Essential از یک اتفاق بزرگ همان معرفی اسمارت‌فون این شرکت بوده است.

اسمارت فون Essential

ما حدس می‌زنیم که اسمارت‌فون Essential از سیستم‌عامل اندروید نیرو می‌گیرد، البته ممکن است اندی رابین یک نسخه شخصی‌سازی شده از اندروید را برای اسمارت‌فون خود در نظر گرفته باشد. آن‌طور که از تصاویر و شایعات برمی‌آید، صفحه نمایش این اسمارت‌فون لبه‌های بسیار باریکی خواهد داشت اما برخلاف گلکسی اس ۸ منحنی نخواهد بود. فعلا می‌توان گفت این دیوایس از نظر ظاهری به ال‌جی G6 شبیه است.

اگر بخواهیم به شایعه‌ها توجه کنیم باید گفت که اسمارت‌فون Essential به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح غیرمعمول ۱۳۱۲ در ۲۵۶۰ پیکسلی مجهز است و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۳۵ نیرو می‌گیرد؛ همان پردازنده قدرتمندی که در پرچمداران جدیدی همچون سامسونگ گلکسی اس ۸ و اچ‌تی‌سی U11 به کار رفته است. از دیگر امکانات این اسمارت‌فون می‌توان به احتمال وجود ۴ گیگابایت رم، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی دیوایس اشاره کرد.

همه ما مشتاقیم که بدانیم اندی رابین و شرکت Essential در نهایت چه گوشی هوشمندی را در روز نهم خرداد معرفی خواهند کرد.

تصویر نمایه بهراد جاود

بهراد جاود

وبلاگ نویس، تولید کننده محتوا و علاقه‌مند به دنیای فناوری. بیشتر وقتم را صرف دنبال کردن اخبار و رویدادهای دنیای تکنولوژی می‌کنم، چه در وبلاگ‌ها و چه در شبکه‌های اجتماعی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین اسمارت‌فون Essential (توسعه یافته توسط اندی رابین) احتمالا هفته آینده معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..