تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت گتوزو به میلان

وی که سابقه بازی در تیم پالرمو را نیز در کارنامه خود دارد در این باره بیان کرد: این پیشنهاد سه هفته قبل به من ارائه شد و در ملاقات هایی که با فاسونه و میرابلی داشتم صحبت هایی بین ما رد و بدل شد. به نظر من انتخابی صحیح میباشد و بازگشت به گذشته نیست. اکنون خوشحالم که در باشگاهی پر افتخار کار میکنم که میخواهد به دوران اوج گذشته خود بازگردد.

بازگشت گتوزو به میلان

گتوزو ادامه داد: امیدوارم بتوانم سبب پیشرفت بازیکنان جوان میلان شوم. من فقط مربی جوانان هستم اما با تیم اصلی در ارتباط نزدیک خواهم بود. باید در فرم یکسانی بازی کنیم. فیلیپه گالی انسانی مسئولیت پذیر است. بیشتر از این برای آغاز کارم نمیتوانم منتظر بمانم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت گتوزو به میلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..