تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوتینیو گزینه مناسبی برای بارسلوناست

کد خبر: ۵۳۸۷۳۷

۱۰۷  بازدید

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل معتقد است فیلیپ کوتینیو می تواند در ترکیب بارسا روزهای خوبی را تجربه کند.​​​​​​​

ورزش سه: تیته، سرمربی تیم ملی برزیل معتقد است فیلیپ کوتینیو می تواند در ترکیب بارسا روزهای خوبی را تجربه کند.​​​​​​​

در هفته های اخیر و علیرغم تمدید قرارداد کوتینیو با لیورپول، اخبار زیادی در مورد مهاجرت او به بارسلون شنیده شده و بسیاری او را هدف اول بلوگرانا در بازار تابستانی قلمداد کرده اند.

تیته گفت: "از نظر من تمایل بارسلونا به جذب کوتینیو کاملا منطقی است. نمی خواهم رفتاری پرمدعا داشته باشم اما چه باشگاهی است که علاقمد به داشتن کوتینیو نباشد.

کوتینیو گزینه مناسبی برای بارسلوناست

کوتیتیو قابلتی سحرآمیز در تغییر آهنگ بازی و موقعیت سازی دارد و به همین دلیل تمایل بارسا موضوع عجیبی نیست. در ترکیب بارسلونا بوستکس در میانه میدان بازی می کند و دو هافبک نیز جلوی او در ترکیب بارسا قرار می گیرند.

در ترکیب بارسلونا راکیتیچ و اینیستا به عنوان مغر متفکر این تیم شناخته می شوند و کوتینیو می تواند در همان پست برای بارسلونا بازی کند و من او را بازیکن مناسبی برای بارسا می دانم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوتینیو گزینه مناسبی برای بارسلوناست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..