تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای آخرین نمایشنامه سارا کین در خانه نمایش

اجرای آخرین نمایشنامه سارا کین در خانه نمایش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «جنون در 4:48» به نویسندگی سارا کین و کارگردانی علیرضا گرگانی از هفتم خرداد به مدت 20 شب روی صحنه خانه نمایش می‌رود.

سارا کین، نمایشنامه‌نویس بریتانیایی بود که در سال 1971 متولد و در سال 1999 میلادی چشم از جهان فروبست. نمایشنامه «جنون در 4:48» آخرین اثر منتشر شده او به شمار می‌آید.

این نمایشنامه که توسط علی منصوری ترجمه شده، با کارگردانی علیرضا گرگانی برای اجرا در خانه نمایش آماده شده است و از هفتم خرداد به مدت زمان 70 دقیقه و برای 20 شب پذیرای تماشاگران خواهد بود.

در نمایش «جنون 4:48» بازیگرانی چون نگار برلیان، سهیل میرزاآقایی، نازنین نادرپور، شیدا دوپیکر، علی مسلمی، محمدرضا عباسی، مینا همدانی و ... ایفای نقش دارند.

علاقه‌مندان به تماشای «جنون در 4:48» هر شب به غیر از شنبه‌ها ساعت 19 می‌توانند به خانه نمایش به نشانی میدان فردوسی، ضلع شرقی میدان، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه محمدآقا، پلاک 34 مراجعه کنند.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای آخرین نمایشنامه سارا کین در خانه نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..