تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل ترشحات خونی واژن

14 روز از زمان قاعدگیم می گذره و در ترشحاتم رگ خونی دیدم علت چیست؟

سوال:

سلام من 23 سالمه و مجرد هستم تقریبا همیشه قاعدگی منظم داشتم اما این ماه 14 روز پیش باید میشدم اما هنوز نشدم دیشب در ترشحاتم رگ خونی دیدم علت چیست؟ 

جواب:

درمواقعی که فردی با این شرح حال مراجعه کند، اولین آزمایش در این حالت بررسی از نظر حاملگی است! البته لازم به ذکر است که یکبار تعویق و یا جلو افتادن پریود ارزش بررسی ندارد. زیرا با هرگونه استرسی، فعالیت غیر طبیعی، تغذیه خاصی پریود می تواند تغییر کند. اگر بعد 3 ماه همچنان ادامه داشت. باید از نظر اختلالات هورمونی و وجود مواردی مانند کیست تخمدانی بررسی انجام شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل ترشحات خونی واژن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..