تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان اگزما نوزادان، راهکار

نوزاد 4 ماهه پسر دارم که الان سه ماهه تمام بدنش اگزما گرفته و به شدت قرمزه و سفت هستش.

سوال:

سلام نوزاد 4 ماهه ی پسر دارم که الان سه ماهه تمام بدنش اگزما گرفته و به شدت قرمزه و سفت هستش در بعضی از جاهای بدنش حتی خون میاددکتر بردم و یه داروی شبیه به وازلین بهم داده که در ماه اول اثر خیلی خوبی داشت ولی الان دو ماهه که هیچ اثری برای نوزادم ندارهبگید چکار کنم؟

جواب:

احتمال اول تغذیه است. اگر تغذیه با شیر خشک و یا چیز دیگری غیر شیر مادر است حتما قطع شود. اگر تغذیه با شیر مادر است می تواند مشکلات ژنتیکی مطرح باشد. البته محرکات تماسی مانند پتو و لباس و بالش باید اصلاح شود. 

در قدم اولین از مرطوب کننده ها استفاده می شود. روغن بادام شیرین در کاهش التهاب و مرطوب کننده بسیار کمک کننده است. در قدم های بعدی از داروهای کورتون می توان استفاده کرد ولی بدلیل عوارض ان توصیه می شود حتما زیر نظر متخصص مصرف شود. تا روی دوز و عوارض احتمالی دقت لازم را داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان اگزما نوزادان، راهکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..