تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از افطار تا سحر آب بنوشید تا تشنه نشوید/ روزه گرفتن برای مبتلایان به چربی خون مفید است

پزشکان توصیه می کنند که روزه‌داران در بین افطار تا سحری آب بنوشند تا در ساعات که روزه‌ هستند دچار کمبود آب و تشنگی نشوند.

 به گزارش صدخبر،پزشکان توصیه می کنند که روزه‌داران در بین افطار تا سحری آب بنوشند تا در ساعات که روزه‌ هستند دچار کمبود آب و تشنگی نشوند. هرچند ممکن است مقدار مصرف آب در ایام غیرگرم با فصول گرم ثابت باشد اما حجم آبی که با تعریق از بدن خارج می‌شود در ایام گرم بیشتر است و در نتیجه حجم ادرار افراد کم می‌شود و این موضوع می‌تواند افراد را مستعد بیماری کلیوی کند. البته برخی از افراد باور دارند که روزه گرفتن در ماه های گرم سال به کلیه آن‌ها آسیب می‌رساند که این اعتقاد برای افراد سالم غلط است و روزه گرفتن به کلیه‌های افراد سالم، صدمه‌ای نمی‌رساند. ماه رمضان

همچنین مطالعات متعدد نقش موثر روزه‌داری را در بهبود بیماری‌های مختلف نشان داده‌ است. در اغلــب بیماری‌هایی که عادات غلط غذایی، چاقی و افزایش وزن در بروز آن‌ها دخالت دارند، روزه‌داری مفید است. مطالعات نشان داده است روزه گرفتن برای مبتلایان به چربی خون بالا بسیار مفید است چراکه میزان چربی‌های نامطلوب موجود در خون را تنظیم می‌کند و موجب افزایش میزان چربی‌های مفید خون می‌شود.

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از افطار تا سحر آب بنوشید تا تشنه نشوید/ روزه گرفتن برای مبتلایان به چربی خون مفید است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..