تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوضاع بحرانی اسیران فلسطینی

اعتصاب غذای اسیران در بند رژیم صهیونیستی ،

طی دو روز اخیر بیش از 300 اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده اند، به علت وخامت حالشان به بیمارستان هایی در فلسطین اشغالی منتقل شدند.

        به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه از رام الله، باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد طی دو روز اخیر بیش از 300 اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده اند، به علت وخامت حالشان به بیمارستان هایی در فلسطین اشغالی منتقل شدند. 

امانی سراحنه سخنگوی باشگاه اسیر فلسطینی به خبرگزاری فرانسه گفت: «بیش از 300 اسیر طی دو روز گذشته به علت وخامت حالشان به بیمارستان منتقل شدند. آنها حدود 40 روز است که اعتصاب غذا کرده اند». 

بیش از هزار اسیر فلسطینی در زندان های اسرائیل روز 17 آوریل با آغاز اعتصاب غذا ، بهبود شرایط بازداشت خود را خواستار شدند. 

بازگشت به سلول انفرادی      

        سراحنه افزود اکثر اسرایی که به بیمارستان منتقل شدند پس از معاینات پزشکی به سلول انفرادی بازگردانده شدند ولی بخشی از آنها نیز در بیمارستان ها باقی ماندند. 

باشگاه اسیر فلسطینی تایید کرد گزارش هایی درباره وخامت حال برخی اسرا دریافت کرده است. 

کمیته بین المللی صلیب سرخ روز پنج شنبه پس از ملاقات با اسیران فلسطینی اعلام کرده بود صدها اسیر فلسطینی که از 39 روز پیش اعتصاب غذا کرده اند وضع «دشواری» دارند. 

در حالی که منابعی در تشکیلات خودگردان فلسطین از اجرای مذاکراتی با دولت اسرائیل از طریق میانجی های بین المللی در خصوص خواسته های زندانیان سخن می گویند، باشگاه اسیر فلسطینی تاکید کرد هیچ مذاکره مستقیمی بین اسرای اعتصاب کننده و دولت اسرائیل وجود ندارد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوضاع بحرانی اسیران فلسطینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..