تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ابراهیمی به تمرینات گروهی استقلال

به گزارش مشرق، امید ابراهیمی که روز پنجشنبه به تمرینات استقلالی ها اضافه شده بود، روز جمعه با چراغ سبز کادر پزشکی استقلال در تمرینات گروهی بازیکنان استقلال حاضر شد. ابراهیمی که آخرین مصدوم رختکن استقلال بود البته هنوز معلوم نیست که تا چه اندازه می تواند در دیدار برابر العین برای استقلال به میدان برود اما مطمئنا حضور او در تمرینات گروهی برای استقلالی ها در فاصله ی کمتر از 3 روز تا مهم ترین بازی فصل، اتفاق ویژه ای خواهد بود.

جابر انصاری و وریا غفوری دیگر مصدومان رختکن استقلال بودند اما در دیدار برابر العین در ورزشگاه آزادی روی نیمکت استقلال نشستند و در دیدار برگشت می توانند از ابتدا برای تیم منصوریان به میدان بروند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ابراهیمی به تمرینات گروهی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..