تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین ویژه بابازاده برای دروازه بان های استقلال

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار برابر العین اعلام کرد که ثبت دو کلین شیت، خواسته ی او از مهدی رحمتی و سازمان دفاعی استقلال برابر العین است. خواسته ای که در دیدار رفت انجام شد و استقلالی ها توانستند دروازه ی خود را بسته نگه دارند.


بعد از دیدار رفت برابر العین، حمید بابازاده برای رحمتی و دیگر دروازه بان های اسقلال تمرینات ویژه ای را طراحی کرد تا آبی ها بتوانند خواسته ی منصوریان را بر آورده کنند. دروازه بان های استقلال که روز پنجشنبه بعد از پایان تمرین گروهی به تمرینات اختصاصی پرداختند، روز جمعه نیز 30 دقیقه زودتر از سایر بازیکنان تمرین خود را آغاز کردند و بابازاده با توجه به خصوصیات مهاجمان العین، تمرین جدیدی را برای آبی ها طراح کرده بود. در این تمرین نامداری دیگر مربی دروازه بان های استقلال با چرخش مانع را پشت سر می گذاشت و ضربه ای ناگهانی به سمت دروازه می زد تا دروازه بان های استقلال سرعت خود در مهار این توپ ها را بالا ببرند.


علیرضا منصوریان در دیدار برابر العین روی درخشش مهدی رحمتی حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است تا رحمتی با ثبت کلین شیت شماره 19 خود، استقلال را به مرحله ی یک چهارم نهایی برساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین ویژه بابازاده برای دروازه بان های استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..