تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




49 نوعروس کوثری روانه خانه بخت شدند

ساعت: 18:44 منتشر شده در مورخ: 1396/03/05 شناسه خبر: 1113938

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر مطرح کرد:

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کوثر با اشاره به مشارکت خیرین در امر تهیه جهیزیه نوعروسان، گفت: سال گذشته 49 نوعروس کمیته امداد امام(ره) کوثر با کمک مالی 152 میلیون و 300 هزار تومان روانه خانه بخت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید غلامرضا مظلومی در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر با بیان اینکه اهمیت رسیدگی به افراد نیازمند یک ضرورت بسیار مهم است، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های این نهاد رسیدگی به فقرا و مستمندان جامعه است که لازم است پیش از پیش این مهم در سطح جامعه ساری و جاری شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر در ه مین راستا و برای خدمات رسانی به قشر مستضعف جامعه در اکثر خدمات بهداشتی، تامین جهزیه، مستمری، وام های خود کفایی، یاری رسانی در حوزه پروژه های عمرانی به مددجویان و دیگر طرح های خود اشتغالی و امداد رسانی تلاش کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کوثر در بخش دیگری از سخنان خود به تامین جهیزیه 49 نوعروس کوثری در سال 95 اشاره کرد و گفت: سال گذشته 49 نوعروس کمیته امداد امام (ره) کوثر با کمک مالی 152 میلیون و 300 هزار تومان روانه خانه بخت شدند که مبلغ 111 میلیون و 875 هزار تومان این کمک مالی از محل اعتبارات دولتی و مابقی از طریق کمکهای مردمی پرداخت شده است.

مظلومی با بیان اینکه در سال 95 پشت نوبتی تامین جهیزیه نوعروسان کمیته امداد امام (ره) نداشته ایم افزود: تعداد 4 نفر نوعروس در نوبت تامین هدیه جهیزیه سال 1396 می باشند که پس از دریافت اعتبارات دولتی و کمکهای مردمی برای آغاز زندگی مشترک مساعدت خواهند شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان تصریح کرد: کمک به استقلال اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش، اجرای طرح‌های خوداشتغالی‌، ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد، یاری رسانی در حوزه مسکن به مددجویان، تامین جهیزیه و و ازدواج و ... در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «49 نوعروس کوثری روانه خانه بخت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..