تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی نمازگزاران تبریزی در محکومیت اقدامات رژیم آل خلیفه

گروه سیاست و اقتصاد: نمازگزاران تبریزی پس از اقامه نمازجمعه با راهپیمایی خواستار آزادی بی قید و شرط شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، نمازگزاران تبریزی پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعارهای مختلف از مردم بحرین به ویژه شیخ عیسی قاسم حمایت کرده و جنایت‌های رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.
در این راهپیمایی که بعد از اقامه نماز عبادي سياسي جمعه و از  مصلی به طرف ميدان ساعت تبریز برگزار شد، هزاران نفر از مردم تبریز با سر دادن شعارهایی خواستار آزادی شیخ عیسی قاسم شدند.
ش
رکت کنندگان در این راهپیمایی با حمل عکس‌هایی از شیخ عیسی قاسم و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود کافر» و «مرگ بر آل خلیفه» و قرائت بیانیه ای، خواستار رسیدگی مجامع بین المللی حقوق بشری در خصوص جنایت‌های آل خلیفه علیه مسلمانان بحرین و آزادی رهبر شیعیان این کشور شدند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی نمازگزاران تبریزی در محکومیت اقدامات رژیم آل خلیفه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..