تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در اجلاس اوپک با تمدید کاهش تولید نفت برای مدت ٩ ماه موافقت شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بازگشت از اجلاس اوپک، مهمترین دستاورد اجلاس اخیر را تمدید توافق قبلی اوپک مبنی بر کاهش تولید نفت برای ٩ ماه با حفظ سهمیه ایران عنوان کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا تابش ، با اشاره به برگزاری یکصدوهفتاد و دومین اجلاس اوپک با حضور هیات ایرانی که به سرپرستی وزیر نفت در این اجلاس شرکت کرده بود، اعلام کرد: مهمترین دستاورد اجلاس اوپک با غیراوپکی‌ها موافقت در راستای تمدید توافق قبلی مبنی بر کاهش تولید نفت باحفظ سهمیه تولید ایران برای ٩ماه است.

او که به همراه هیات ایرانی در این اجلاس شرکت کرده بود، خاطرنشان کرد: در این سفر مهندس زنگنه با شرکت‌های توتال فرانسوی، لوک ایل روسی و گس‌پروم روسی ملاقات‌ها و مذاکراتى مثبت و خوبی داشت. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین درحاشیه این اجلاس مذاکراتى با شرکت‌های خارجی برای حضور در مناقصه میادین نفتی برای توسعه این میادین درقالب قراردادهای جدید نفتی با مشارکت شرکت‌های ایرانی انجام شد که در آینده نزدیک نهایی خواهد شد.

او همچنین با اشاره به پیام تبریک و ابراز خوشحالی اعضای اوپک به‌مناسبت انتخاب مجدد روحانی به‌عنوان رییس‌جمهوری ایران یادآور شد: اعضای اوپک این امر را نشانه ثبات و عزم ملت ایران برای حفظ اعتدال و پیمودن مسیر تعامل با جهان عنوان کردند.

تابش با بیان اینکه در اجلاس اخیر، کشور گینه عضو جدید اوپک شد، گفت: قرار شد راجع به عضویت مجدد اندونزی که دوسال است به حالت تعلیق درآمده است، در اجلاس بعدی اوپک تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ایلنا، اجلاس اوپک روز پنجشنبه در وین پایتخت اتریش آغاز به کار کرد که هیات ایرانی به سرپرستی بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه، کشت‌زر و عدل هاشمی‌پور اعضای کمیسیون انرژی مجلس در این اجلاس به مدت دو روز شرکت کردند.

منبع: ایلنا 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در اجلاس اوپک با تمدید کاهش تولید نفت برای مدت ٩ ماه موافقت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..