تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش دوچرخه سواری در نکا

همایش دوچرخه سواری امروز در شهرستان نکا بمناسبت گرامیداشت حماسه بزرگ فتح خرمشهر برگزارشد

برگزاری همایش دوچرخه سواری در نکا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سرپرست هیات دوچرخه سواری استان مازندران گفت: بیش از 20 برنامه فرهنگی ورزشی در رشته دوچرخه سواری در شهرهای استان برای گرامیداشت سالروز فتح خرمشهربرگزارشده است.

سیداحمد میری قلعه سری در حاشیه برگزاری همایش دوچرخه سواری شهرستان نکا که  از میدان امام حسین(ع)  این شهرستان تا میدان جانبازان برگزار شده بود از پیگیری  تکمیل پیست بزرگ دوچرخه سواری در مرکز استان خبر داد گفت : امیدواریم با تامین اعتبار مناسب در سالهای آینده شاهده افتتاح این پیست اختصاصی باشیم .

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش دوچرخه سواری در نکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..