تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین شاگردان برانکو پیش از سفر به قطر

به گزارش مشرق، تمرین امروز (جمعه) تیم پرسپولیس در حالی از ساعت 17 در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد که این آخرین جلسه تمرینی شاگردان برانکو ایوانکوویچ پیش از سفر به قطر است.

*بازیکن نیم ساعت قبل از شروع تمرین در ورزشگاه خیریه عمل حاضر شدند.

*حدود 100 هوادار در ورزشگاه خیریه عمل حاضر شدند و تمرین شاگردان برانکو را از نزدیک تماشا کردند. آنها پیگیر زمان تشییع جنازه مجید نائینی بودند.

* محمد آرام طبع همانند تمرین روز گذشته، امروز هم غایب بود.

*رضا چلنگر، مترجم پیشین برانکو ایوانکوویچ در تمرین پرسپولیس حاضر شد و برای لحظاتی با سرمربی سرخپوشان صبت کرد. بازیکنان تیم پرسپولیس با چلنگر گرم گرفته بودند و مدام با او شوخی می‌کردند.

*معاون علی‌اکبر طاهری در محل تمرین حاضر شد.

*مهدی طارمی در جریان تمرین از ناحیه زانو دچار مشکلی جزئی شد. پس از مداوای پزشکان بر روی او، مشخص شد که مشکل مهاجم سرخپوشان جدی نیست.

*بازیکنان در مرحله‌ای از تمرین، شوت به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند که در این هنگام،‌کری داغی میان آنها و دروازه‌بانان شکل گرفت.

*زمانی که بازیکنان مشغول استراحت بودند، کریم باقری با استفاده از موانعی که در تمرین مورد استفاده قرار می‌گرفتند به پرتاب نیزه  مشغول شد!

 *محمد انصاری از پخش عکس‌های شخصی‌اش در فضای مجازی به شدت گلایه‌ داشت و از عکاسان حاضر در تمرین، پیگیر عامل انتشار آنها بود.

سرپرست جوانان و سرمربی‌ امیدهای تیم پرسپولیس در اواسط تمرین به ورزشگاه خیریه عمل آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین شاگردان برانکو پیش از سفر به قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..