تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حامد همایون در دورهمی ۵ خرداد ۹۶ + بیوگرافی

حامد همایون در دورهمی خرداد ۹۶ حضور می یابد. دورهمی جمعه ۵ خرداد ۹۶ ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود. بعد از پخش دورهمی حامد همایون  ، پورتال وهاران در این مقاله صحبت های حامد همایون در دورهمی را منتشر می کند. اما علاوه بر مصاحبه حامد همایون در دورهمی ، در این مقاله می توانید بیوگرافی حامد همایون را مطالعه نمایید.

دورهمی حامد همایون خرداد ۹۶

حامد همایون در دورهمی 5 خرداد 96 + بیوگرافی

زندگینامه حامد همایون

حامد همایون (همچنین حامد محمودزاده نیز شناخته شده است)[۱] یک خواننده پاپ ایرانی زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۶۱ از شیراز منطقه فرهنگ شهر است.

همایون نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرد.[۲] او که آثارش در سال ۱۳۹۵ با استقبال مخاطبان مواجه شده آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده است.[۳] همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه ترانه شرقی معرفی شد.[۴] نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که او به طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد.[۵] و هم چنین اولین آلبوم رسمی او به اسم دوباره عشق ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد.[۶][۷] حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته است «بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم.»[۸]

آلبوم دوباره عشق حامد همایون

اولین آلبوم حامد همایون، «دوباره عشق» نام دارد که در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد. این آلبوم هجده آهنگ دارد که ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ جدید و شنیده نشده نیز داشت.

همچنین بخوانید:  پیام تسلیت بازیگران برای درگذشت حسن جوهرچی بهمن 95

همهٔ آهنگ‌ها توسط حامد همایون ساخته شده‌اند.

۱. «دیوونگی» ندا حاتمی/سهیل حسینی سامان امامی ۰۳:۰۲
۲. «قسمت» آرزو مرجانی سامان امامی ۰۳:۱۰
۳. «چه عشقی» سهیل حسینی مسعود جهانی ۰۳:۰۷
۴. «نگاهم کن» مریم زاهدی سامان امامی ۰۳:۱۳
۵. «دوباره عشق» محمدرضا نظری سامان امامی ۰۳:۴۶
۶. «می‌روم» سهیل حسینی سامان امامی ۰۲:۵۴
۷. «بارون که زد» سهیل حسینی سامان امامی ۰۳:۰۴
۸. «چنین کنم، چنان کنم» سهیل حسینی مسعود جهانی ۰۳:۳۱
۹. «مجنون» سهیل حسینی سامان امامی ۰۳:۴۳
۱۰. «دنیای من» المیرا بهشتی سپهر شاکری ۰۴:۲۲
۱۱. «خدا همین حوالیه» سهیل حسینی سامان امامی ۰۲:۳۰
۱۲. «شیدایی» سهیل حسینی سامان امامی ۰۳:۰۹
۱۳. «به چشمات قسم» سهیل حسینی سامان امامی ۰۲:۵۴
۱۴. «چتر خیس» محمدرضا نظری محمدرضا نظری ۰۳:۵۱
۱۵. «مردم شهر» محمدرضا نظری محمدرضا نظری ۰۳:۲۹
۱۶. «آه نکش» سهیل حسینی سامان امامی ۰۳:۳۳
۱۷. «جادوی نگاه» سهیل حسینی سامان امامی ۰۳:۰۹
۱۸. «هیهات» سهیل حسینی سامان امامی ۰۳:۱۱

حامد همایون در خندوانه اسفند ۹۵

حامد همایون خواننده جوان موسیقی پاپ شامگاه پنجشنبه ۱۹ اسفند مهمان برنامه «خندوانه» بود.

این خواننده در ابتدای برنامه در مورد نحوه شروع فعالیت موسیقی‌اش توضیح داد:
«از پنج، شش سالگی این داستان شروع شد و کنار خاله و مادربزرگم می‌خواندم، از دوران دبیرستان علاقه شدیدی به موسیقی پیدا کردم و نمی‌دانستم به چه شکلی با موضوع برخورد کنم و آن را با خانواده‌ام در میان بگذارم تا اینکه به پدر و مادر گفتم که برایم گیتار بخرند، پدرم گفت اگر به درس تو لطمه نخورد قبول می کنم، ولی مادرم تا یک سال پیش و قبل از قطعه «چتر خیس» مخالف خوانندگی من بود. در ضمن من فوتبال هم زیاد بازی می‌کردم و با سیاوش اکبرپور، غلامرضا رضایی و مهرزاد معدنچی هم دوره‌ای بودیم. در دانشگاه یک گروهی به اسم شبدیز راه انداختیم، خیلی حرفه‌ای نبودیم ولی مهم این بود که ما خودمان همه کار را انجام می‌دهیم.»

همچنین بخوانید:  سریال های رمضان 96 همه شبکه ها + بازیگران و داستان آنها

او درخصوص اینکه آیا رفتارش پس از شهرت تغییر کرده است، بیان کرد:
«نه تلاش کردم که فرقی نکند، تنها چیزی که در من بیشتر شده شکرگزاری خداوند است و خواستم که اگر زمانی من گفتنم زیاد بوده، کم شود.»

همایون در مورد لهجه ای که در ادای حروف اجرا می کند، توضیح داد:
«ما روزی که خواستیم حامد همایون را به عنوان یک خواننده معرفی کنیم فکر کردیم که چه کاری انجام دهیم تا یک چیز جدیدی داشته باشد، من و سامان این لحن را ساختیم که برگرفته از اصیل‌ترین و کهن‌ترین لحن فارسی در متون قدیمی است و ما خودمان نامش را لحن شاهنامه‌ای گذاشته‌‌ایم. اگر دقت کرده باشید نقالان هم همینطور شاهنامه را می‌خوانند.»

این خواننده از دلیل خود برای ازدواج نکردن گفت:
«باید شرایطش پیش بیاید تا ازدواج کنم و به جایی برسم که بتوانم یک خانواده را خوشبخت کنم. الان وقتش را ندارم و درگیر موسیقی و کنسرت هستم. ولی فکر نمی کنم خیلی دور باشد و شاید یک سال دیگر چرا که نه.»

او همچنین در پاسخ به رامبد جوان که پرسید آیا تا به حال عاشق شده‌ای گفت:
«بله در سن ۱۸ سالگی برای اولین بار عاشق شدم.»

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حامد همایون در دورهمی ۵ خرداد ۹۶ + بیوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..