تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف بزرگ در مسابقات موتورسواری + فیلم

علی صادقی
نویسنده

مسابقات اتومبیل رانی در سطح حرفه‌ای همیشه از جذابیت‌های خاصی برخوردار هستند که اوج آن در مسابقات پرسرعت فرمول 1 دیده می‌شود، اما هیجانی که در مسابقات موتورسیکلت سواری وجود دارد را نمی‌توان در هیچ مسابقه دیگری پیدا کرد. همانطور که می‌دانید، در برخی از مسابقات اتومبیل رانی بخصوص مسابقات فرمول 1 همه چیز به زمان بستگی دارد، اما مسابقات موتورسیکلت سواری به شکل سنتی پیش می‌رود و نتیجه را کسی تعیین می‌کند که با عملکرد بسیار خوب خود در جایگاه نخست قرار گیرد که هیجان بسیار بالای آن را وصف ناپذیر کرده است.
حال باتوجه به گفته‌های بالا، رقابت سخت و نزدیک میان موتورسیکلت سواران باعث شده تا خطرات این مسابقه هم بسیار بیشتر باشد. البته این خطرات برای موتورسیکلت سواران نخواهد بود، زیرا تجهیزات پیشرفته و بسیار ایمن پوششی در اختیار موتورسیکلت سواران قرار می‌گیرد تا آسیبی فیزیکی به آنان وارد نشود، ولی بزرگ‌ترین خطر برای یک موتورسیکلت سواران در پیست مسابقه می‌تواند افتادن بر روی زمین بر اثر یک سهل انگاری کوچک و یا برخورد با موتورسیکلت دیگر باشد که آن را کامل از گردونه مسابقات حذف می‌کند، مگر اینکه سریع موتورسیلکت خود را جمع کند و وارد پیست شود.
پیرو موضوع بالا، امروز فیلمی از یک اتفاق کم سابقه در مسابقات موتو 3 برای شما آماده کرده‌ایم که در یک حادثه بزرگ، بیش از 10 موتورسیکلت در پیست "گرند پریکس فرانسه" کنترل خود را از دست داده و با یکدیگر برخورد می‌کنند و تمامی آنان از پیست خارج می‌شوند. جالب اینجاست که این اتفاق در اوایل مسابقه و در دور ششم اتفاق می‌افتد که برخی از موتورسیلکت سواران را مجبور به ترک کامل مسابقه می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف بزرگ در مسابقات موتورسواری + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..