تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرکس به جمهوری اسلامی اعتقاد دارد فتنه برایش خط قرمز است/ دولت باید به این رکود پایان دهد

ساعت: 13:03 منتشر شده در مورخ: 1396/03/05 شناسه خبر: 1113933

قلی‌زاده فتنه را خط قرمز معتقدان به نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم قطعا موضع اشخاص در قبال فتنه برای نمایندگان ملت مهم خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، قلی الله قلی‌‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص انتخاب مجدد حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این انتخابات مهمتر از هر مسئله‌‌ای مشارکت حداکثری مردم بود؛ عده‌ای فکر می‌کردند به دلیل مسائل سیاسی مردم اتحاد ندارند اما به مانند همیشه مردم به سخنان رهبری لبیک گفتند و نخست به مقام معظم رهبری و مردم این حضور پرشور را و سپس به آقای روحانی تبریک می‌گویم.

وی حل مشکلات اقتصادی را در اولویت کارهای دولت دوازدهم دانست و عنوان کرد: امیدوارم دولت و کابینه آقای روحانی در جهت رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان اقدام موثری انجام دهند تا کشور از این رکود خارج شود تا وضع اقتصادی همان گونه که شایسته مردم فهیم ماست، بهبود پیدا کند.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی درباره نحوه تعامل مجلس و دولت در معرفی وزرای کابینه بیان کرد: مطمئنا توقع مردم این است که دولت و مجلس با تعامل پیش روند و با تقابل مشکلی حل نمی‌شود، امروز جامعه توقع دارد که هر سه قوه با تعامل هم در جهت رفع مشکلات عمومی و اقتصادی مردم حرکت کنند همانگونه که در گذشته مجلس و دولت به خوبی همکاری داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه فتنه خط قرمز مجلس است، تاکید داشت: فتنه نه تنها خط قرمز مجلس بلکه خط قرمز جمهوری اسلامی است و حتی نیازی به طرح این پرسش نیست و هر کسی که به نظام جمهوری اسلامی و رهبری معتقد است قطعا فتنه خط قرمز برای او محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرکس به جمهوری اسلامی اعتقاد دارد فتنه برایش خط قرمز است/ دولت باید به این رکود پایان دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..