تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار کرمان استعفا داد

استاندار کرمان استعفا دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان فرشید فلاح مدیر‌کل حوزه استاندار کرمان با تایید خبر استعفای علیرضا رزم‌حسینی از استانداری کرمان ،عنوان کرد:وی استعفای خود را به وزیر کشور داده است اما قبول استعفای استاندار کرمان بستگی به نظر وزیر کشور دارد.

مدیر‌کل حوزه استاندار کرمان با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و جلسات استاندار کرمان به قوت خود باقی است و هیچ جلسه‌ای لغو نشده است افزود: تا تعیین تکلیف قبول و یا رد شدن استعفای استاندار توسط شخص وزیر کشور تمام جلسات با حضور رزم‌حسینی استاندار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار کرمان استعفا داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..