تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم، نظام و رهبری برندگان واقعی انتخابات 29 اردیبهشت

مردم، نظام و رهبری برندگان واقعی انتخابات 29 اردیبهشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛،خطیب نماز جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ، رقابت جدی کاندیدها، امنیت و سلامت را از ویژگیهای انتخابات 29 اردیبهشت بود ومردم، نظام جمهوری اسلامی و از همه مهمتر هوش و ذکاوت رهبری فرزانه و حکیم انقلاب برنده واقعی این انتخابات بودند.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی به سفر رئیس جمهور امریکا به منظور اخاذی و تامین منابع مالی کشورش به عربستان اشاره کرد و افزود: آل سعود باید بدانند با خرید اسلحه و برقرای رابطه با امریکا نمیتواند وضعیت خودرا در منطقه ارتقا بخشد و حمله نظامی به ایران را با خود به گور خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به یورش نظامیان بحرین به محل سکونت آیت الله شیخ عیسی قاسم افزود: جنایات آل خلیفه موجب جریحه دارشدن قلب مسلمانان می شود و آل خلیفه باید بداند این نوع جنایات زمینه سقوط حکومت آنها را فراهم میکند.  

نماینده ولی فقیه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی، تزکیه نفس و تقویت بنیه معنوی جامعه عنوان کرد و افزود: نمازجمعه محل سفارش به تقوا است و مهمترین بخش تقوا ، تقوای سیاسی است که بکارگیری آن می تواند چراغ راهی برای همه فعالان سیاسی کشور باشد.

انتهای  پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم، نظام و رهبری برندگان واقعی انتخابات 29 اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..