تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه سه ساعته کی روش و تاج در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج امروز (جمعه) با حضور در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال با اعضای تیم ملی دیدار و گفت و گو کرد.
وی ضمن صرف نهار در کنار کادر فنی تیم ملی، جلسه سه ساعته و دوجانبه ای را با کارلوس کی روش،سرمربی تیم ملی برگزار کرد.
در این نشست، برنامه های آتی تیم ملی برای تداوم حضور مقتدرانه در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی مرور شد و مورد بررسی دقیق قرار گرفت.
تیم ملی ایران برای برگزاری اردوی تدارکاتی عازم کشور اتریش شده است. تیم ایران دیدار تدارکاتی رابا تیم ملی مونته‌نگرو در روز 14 خرداد برگزار می‌کند و هشت روز بعد در 22 خرداد در رقابتهای مقدماتی جام جهانی به مصاف ازبکستان می رود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1210**1584
خبرنگار - زهرا کورهلی*انتشاردهنده:مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه سه ساعته کی روش و تاج در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..