تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه ماهشهر:همگان باید حامی و پشتیبان رئیس جمهوری منتخب باشند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر در مصلای امام خمینی این شهر با تقدیر از ملت ایران برای خلق حماسه 29 اردیبهشت ماه، گفت: در حماسه 29 اردیبهشت ملت شریف ایران پیروز میدان بودند و در این رقابت، بازنده ای نداشتیم، بلکه بازنده اصلی دشمنان نظام و ملت بودند چراکه پیروزی ما برایشان خوشایند نیست، بنابراین باید به مردم عزیز ایران تبریک گفت.
خطیب جمعه بندرماهشهر افزود:امیدواریم دولت روحانی در 4 سال پیش رو گام های بزرگی برای پیشرفت کشور بردارد و شعارهای خود را در زمان انتخابات برای مردم محقق سازد.
امام جمعه بندرماهشهر در ادامه سخنانش با تکذیب بیانیه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر از سوی وی، خاطرنشان کرد: بنده هیچ بیانیه ای در خصوص نقض انتخابات شورای شهر ماهشهر ارائه نداده ام و هرگونه اظهار نظر در این مورد از طرف خود را تکذیب می کنم و اگر فردی اعتقاد به وجود تخلف و ضایع شدن حق خود دارد باید با ارائه مستندات از طریق مراجع قانونی اقدام کند.
حجت الاسلام غبیشاوی در فراز دیگری از خطبه های این هفنه نمازجمعه با گرامیداشت فرا رسیدن ماه پرفیض رمضان گفت:در این ماه خودسازی، سزاوار است افراد توانمند و برخوردار با اعمال خیر خود افراد نیازمند و قشر آسیب پذیر را دریابند.
وی افزود: از مسوولان نیز انتظار می رود برای جلوگیری از ترویج روزه خواری ساعات کار کارگران روزه دار را که در شرایط دشوار مشغول کار هستند تغییر دهند که با دست خود موجبات ترویج روزه خواری را در جامعه اسلامی فراهم نکنیم.
امام جمعه بندرماهشهر در ادامه سخنانش با گرامی داشت فرا رسیدن روز ملی جمعیت افزود: با وجود تاکید مکرر مقام معظم رهبری به افزایش زاد و ولد، تا به حال رشد جمعیتی مثبت محدودی داشتیم که بحث کلیدی در این زمینه و راه حل محقق شدن اهداف، رفع مشکلات جوانان است چرا که در صورت حل معضل بیکاری جوانان سایر مشکلات مسکن، ازدواج و جمعیتی به خودی خود رفع می شود.
امام جمعه بندر ماهشهر در بخش دیگری از سخنانش همچنین با نامیمون دانستن سفر دولاند ترامپ به منطقه گفت: سفر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه بدون شک با حماسه ملت ایران در 29 اردیبهشت بی ارتباط نیست، آنها خواهان تحت شعاع قرار دادن حضور پرشور مردم که بیعتی دوباره با نظام جمهوری اسلامی بود، هستند.
حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد: اهداف آمریکا برای همگان آشکار است و با ایران هراسی سعی در مدیریت افکار جامعه اسلامی هستند که دشمن اصلی جامعه اسلامی را از اسرائیل به ایران تغییر دهند، در صورتی که آنها تنها برای تامین منافع خود و رونق اقتصاد خود سعی در نفوذ بین مسلمانان و فروش تسلیحات به عربستان دارند.
امام جمعه بندرماهشهر تلاش آمریکا را برای کشورگشایی در خاورمیانه را بی نتیجه خواند و گفت: سال هاست آمریکا با ایجاد روابط صمیمی و نزدیک با آل سعود و آل یهود و به راه انداختن جنگ هایی در لبنان، یمن، عراق و سوریه که محور مقاومت است، برای کشورگشایی در این منطقه تلاش می کنند که با ملت بیدار و آگاه مسلمان و یاری آزادی خواهانی چون حماس و حزب الله تلاش آنها را بی ثمر کرده اند.
وی ادامه داد: اکنون آل سعود که با دیدن بیداری، اتحاد و مقاومت مسلمانان مستاصل شده و با دیدن و دعوت ارابابان خود به منطقه به دنبال روحیه گرفتن هستند و با امضای قراردادهای خرید تسلیحات رونق اقتصادی آنها را محقق می کنند که ان شالله با افتادن این تسلیحات به دست شیعیان شبه جزیره طومار آل سعود، آل یهود و صهیونیست ها پیچیده خواهد شد و مردم منطقه برای همیشه از شر آنها خلاص می شوند.
خطیب جمعه بندرماهشهر در پایان سخنانش، یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای آزادی خرمشهر را گرامیداشت و از زحمات منطقه سوم نیروی دریایی سپاه برای تبادل 135 شهید گمنام و برگزاری آیین استقبال شهدا به خاک ایران قدردانی و تشکر کرد.
6125 خبرنگار:آمنه محتشمی ** انتشار:سیدبهادر حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه ماهشهر:همگان باید حامی و پشتیبان رئیس جمهوری منتخب باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..