تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وایدن‌فلر: ذخیره می‌مانم اما از دورتموند نمی‌روم

کد خبر: ۵۳۸۶۷۷

۱۹  بازدید

دروازه‌بانی که مسن‌ترین ستاره بورسیادورتموند است و گلر شماره ۲ محسوب می‌شود، نزد مشکی و زردپوشان بازنشسته خواهد شد.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بانی که مسن‌ترین ستاره بورسیادورتموند است و گلر شماره ۲ محسوب می‌شود، نزد مشکی و زردپوشان بازنشسته خواهد شد.

رومان وایدن‌فلر هیچ تصمیمی برای ترک تیم چند سال اخیر خود ندارد. او با وجود ۳۶ سال سن و این که از مرد شماره یک به دو تنزل جایگاه پیداکرده، سودای رفتن به تیمی دیگر را ندارد.

گلر قدیمی که اکنون ذخیره‌ رومان بورکی است، در مصاحبه‌ای با یک سایت آلمانی اظهارداشت:فصل بعد هم در خدمت دورتموند خواهم بود و با تمام وجود به آن کمک خواهم کرد. دورتموند شور و هیجان زیادی برایم در زندگی به ارمغان آورد و باعث شد تا فوتبال، زندگی‌ام باشد هر چند که اکنون در ترکیب نباشم.

وایدن‌فلر: ذخیره می‌مانم اما دورتموند را ترک نمی‌کنم

وی که در جام جهانی منجر به قهرمانی ۲۰۱۴ گلر ذخیره تیم ملی آلمان بود، افزود:دوست دارم تا مادامیکه شرایط جسمانی‌ام به من اجازه می‌دهد، بازی کنم. البته همچنانکه که گفته شد، این امر بستگی به شرایط جسمانی‌ام دارد.

گلر با تجربه همچنین در این مصاحبه عنوان کرد در گذشته از تیمی خارجی پیشنهاد داشت که به خاطر دورتموند آن را ردکرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وایدن‌فلر: ذخیره می‌مانم اما از دورتموند نمی‌روم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..