تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکه: امیدوارم فصل بعد، ویدئوچک به لالیگا بیاید

کد خبر: ۵۳۸۶۷۶

۹۵  بازدید

جرارد پیکه در نشست خبری فینال کوپا دل ری شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت.

ورزش سه: جرارد  پیکه در نشست خبری فینال کوپا دل ری شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت.

 بارسا که در فتح لالیگا و چمپیونزلیگ ناکام مانده، حالا تنها کوپا دل ری را به عنوان تنها جام در دسترس می بیند.

پیکه در مورد این بازی حساس که فردا در ویسنته کالدرون برگزار می شود گفت:« آلاوس پدیده این فصل بود و در آستانه رقم زدن یک فصل تاریخی قرار دارد. آنها سه بازیکن خطرناک دارند(دیورسون، تئو و کیکه) و باید بسیار مراقب شان باشیم. برای قهرمانی باید سطح انگیزه خودمان را به انگیزه بازیکنان آلاوس نزدیک کرده و قدرت تاکتیکی و تکنیکی خودمان را تحمیل کنیم.»

پیکه: برای قهرمانی باید بی‌نهایت بهتر از رئال بود

آخرین حضور انریکه روی نیمکت بارسا:« بی شک او یکی از بهترین مربیان تاریخ بارسا بوده است. کافی است به تعداد جام هایی که با او کسب کرده ایم نگاه کنید. می دانم که ارتباط چندان خوبی با شما رسانه ها نداشته ولی با تک تک بازیکنان بارسا رابطه ای فوق العاده داشت.»

شرایط بدنی:« پس از یک بیماری چند روزه، حالا شرایط بسیار خوبی دارم. آماده حضور در فینال هستم.»

قهرمانی رئال در لالیگا:« این حس را ندارم که داوران قهرمانی را از ما گرفته اند. فکر نمی کنم همه علیه ما بودند هرچند که داوری ها در سرنوشت لالیگا تاثیرگذار بودند.

در هر صورت رئال قهرمان شد و امیدوارم فصل بعد، ویدئوچک به لالیگا بیاید. حالا ردیف کردن لیست اشتباهات داوران دردی از ما دوا نمی کند. برای قهرمانی در لالیگا هم سطح بودن با رئال کفایت نمی کند و باید بی نهایت بهتر از این تیم بود.»

فینال لیگ قهرمانان:« هر تیمی بهتر بازی کند قهرمان خواهد شد ولی می دانید که من دوست دارم یوونتوس قهرمان شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکه: امیدوارم فصل بعد، ویدئوچک به لالیگا بیاید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..