تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توریسم سلامت سبب ارتقای کیفیت خدمات و ارزآوری می‌شود

توریسم سلامت سبب ارتقای کیفیت خدمات و ارزآوری می شود

پژمان رضوی مدیر اجرایی مرکز پزشکی هسته‌ای پت اسکن بیمارستان مسیح دانشوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به توریسم سلامت در کشور اظهار کرد: از آنجا که ایران پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان طی چند سال گذشته به دست آورده، بیماران زیادی از کشورهای اطراف و به خصوص عراق، آذربایجان و ارمنستان برای دریافت خدمات درمانی به ایران سفر کرده‌اند.

وی عنوان کرد:‌ توریسم سلامت یکی از منابع خوب ارزآوری و درآمدی محسوب می‌شود زیرا که بیماران خارجی علاوه بر پرداخت هزینه‌های درمان بیماری خود باعث رونق بیشتر اقتصاد کشور ما نیز می‌شود.

رضوی ادامه داد: درحوزه توریسم سلامت متاسفانه تا به امروز برنامه ‌ریزی منظم و مدونی صورت نگرفته اما به طور کلی این مقوله ارز‌آوری خوبی را برای حوزه بهداشت و درمان و حتی کشورمان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: امروزه یکی از اصلی ترین و دقیق‌ترین دستگاه‌های تشخیص از مسیر پت سیتی می‌گذرد و این دستگاه‌ بیماری‌های صعب العلاج را به خوبی و با دقت بالایی تشخیص می‌دهد.

مدیر اجرایی مرکز پزشکی هسته‌ای پت اسکن بیمارستان مسیح دانشوری یادآور شد: توریسم سلامت سبب ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی در کشور می‌شود و این مسئله باعث شده تا خدمات ما در این حوزه هم طراز با کشورهای مطرح برای جذب بیماران خارجی بیشتری شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توریسم سلامت سبب ارتقای کیفیت خدمات و ارزآوری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..