تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین قناعت فیلم جدید خود را می‌سازد

حسین قناعت فیلم جدید خود را می‌سازدحسین قناعت کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای با فضای کمدی رزمی هستم که برای گروه سنی نوجوانان است و به جز استفاده ار یک بازیگر دختر 12 ساله از بازیگران کودک تکواندو کار دارای کمربند مشکی نیز بهره خواهیم برد.

وی درباره استفاده از بازیگران بزرگسال عنوان کرد: به طور قطع از بازیگران و عواملی که در دیگر فیلمهایم با آنها کار کردم و راحت بودم تا جایی که نقش‌ها و کارها اجازه بدهد، بهره خواهم برد چون معتقدم و تأکید می‌کنم سینمای کودک نیاز به پشت صحنه و گروهی آرام، خوب و حرفه‌ای دارد.

وی افزود: این فیلم که نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده خودم و تهیه‌کنندگی آن را پرویز امیری انجام می‌دهد، رگه‌های کمدی فانتزی نیز دارد.

قناعت با اشاره به لوکیشن‌های فیلمش اظهار داشت: بر اساس فیلمنامه‌ای که تا الان نوشتم عمده قصه در شمال کشور می‌گذرد.

گفتنی است؛ حسین قناعت پیش از این فیلم‌هایی چون، «من و نگین دات کام ۱۳۸۲»، «ماجراهای اینترنتی ۱۳۸۳»، «زخم شانه حوا ۱۳۸۸»،‌ «دزد و پری ۱۳۹۳»، «دو دزد و دو پری ۱۳۹۴» و «قهرمانان کوچک» را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین قناعت فیلم جدید خود را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..