تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تابوت مخصوص برای هواداران دو تیم مشهور فوتبال رسید+تصاویر

تابوت مخصوص برای هواداران دو تیم مشهور فوتبالبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عشق و ابراز علاقه بیش از حد برخی از طرفداران ورزش فوتبال به قدری زیاد بوده که یک شرکت تولیدکننده تابوت، محصولات بسیار عجیب و مخصوصی برای این دسته از افراد که دم از هواداری تیم مورد علاقه خود تا پایان عمر می زنند، طراحی و تولید کرده و لوگوی باشگاه رئال مادرید و بارسلونا را روی آنها هک کرده است.

این شرکت اسپانیایی بعد از فصل 2017 _ 2016 لالیگا که با  قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید دست به چنین اقدام عجیبی زد و گفته شده که برای ساخت نمای کلی تابوت رئال از نمای بیرونی ورزشگاه سانتیاگو الهام گرفته و طرحش را پیاده کرده است.

گفتنی است بارسا به نوعی نهادی برای ترویج فرهنگ کاتالان و کاتالانیسم بوده که از این رو عبارت «فراتر از یک باشگاه» که به کاتالانی «Més que un clu » می شود را به عنوان شعار خود انتخاب کرد. در ادامه این گزارش، تصاویر این تابوتهای گران قیمت که ارزش هر کدام از آنها بیش از 15 هزار یورو بوده را تماشا کنید.

تابوت مخصوص برای هواداران دو تیم مشهور فوتبال تابوت مخصوص برای هواداران دو تیم مشهور فوتبال تابوت مخصوص برای هواداران دو تیم مشهور فوتبال رسید تابوت مخصوص برای هواداران دو تیم مشهور فوتبال تابوت مخصوص برای هواداران دو تیم مشهور فوتبال تابوت مخصوص برای هواداران دو تیم مشهور فوتبال

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تابوت مخصوص برای هواداران دو تیم مشهور فوتبال رسید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..