تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش سوریه کاروان داعش را تکه تکه کرد+فیلم

ارتش سوریه کاروان داعش را به هوا تکه تکه کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،از پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه می‌توان به پیشروی در عملیاتِ تدمرِ دمشق، آزادسازی حومه جنوبی حمص، پاکسازی و تخلیه مساحتی حدود 5 هزار کیلومتر از منطقه السبع بیار در مسیر دمشق به بغداد، محاصره نیروهای جیش الاسلام و احمد العبدو در القلمون شرقی اشاره کرد.

گفتنی است که دست  تروریست های داعشی از فرودگاه السین نیز کوتاه شده و در حال حاضر دیگر قادر به انجام عملیات تروریستی در این منطقه نیستند چرا که سوری ها تمام رویاهای داعش را برای متصل کردن بیابان شام، حمص و قلمون شرقی به یکدیگر را نقش بر آب کرد.

به تازگی ویدئویی از یکی دیگر از موفقیت های ارتش سوریه در فضای مجازی منتشر شده که انفجار کاروان داعش در منطقه مثلث ظاظا توسط ارتش این کشور را به تصویر می کشد. لازم به ذکر است که مثلث ظاظا منطقه ای واقع در حومه شرقی دمشق است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش سوریه کاروان داعش را تکه تکه کرد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..