تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علتی برای افزایش نرخ مالیات وجود ندارد

به گزارش افکارنیوز، ابراهیم درستی نایب رییس اول اتاق اصناف تهران و نماینده امور مالیاتی اتاق اصناف در سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص پیشنهاد اتاق اصناف برای مالیات واحدهای صنفی اظهار کرد: همه ارگان‌ها و کارشناسان بر وجود رکودِ حاکم بر بازار واقف هستند، بنابراین علتی برای افزایش نرخ مالیات در این شرایط وجود ندارد. 

درستی در ادامه افزود: مسئولین در این سازمان وعده دادند که افزایش مالیات در شرایط رکود نخواهیم داشت و امید است که وعده‌ها به فراموشی سپرده نشود.

وی با بیان اینکه وضعیت بازار کشور از شرایط خوبی برخوردار نیست، عنوان کرد: اگر در حال حاضر کسبه واحدهای خود را باز نگه‌داشته اند صرفاً به سبب زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب و ولایتمداری است، درحالیکه این افراد به واقع در وضعیت تعطیلی قرار دارند.

درستی در ادامه افزود: افراد ذی‌ربط در سازمان امور مالیاتی کشور باید به سراغ آن دسته از افرادی که فرار مالیاتی کرده‌اند بروند نه قشر زحمتکش کسبه که هر چوبی هست بر سر این افراد می زنند، البته لازم به ذکر است، نسبت به گذشته وضعیت رسیدگی و پیگیری اندکی بهبود یافته اما هنوز در وضعیت مطلوبی که انتظار می‌رود، نرسیده است.

نایب رئیس اتاق اصناف همچنین اشاره کرد: در راستای بهبود و تقویت ارتباط سازمان امور مالیاتی کشور و اتاق اصناف ما در نظر داریم تا سازمان مربوطه بند 97 را لازم اجرا قرار دهد تا آن پوششی که در این آیین نامه وجود دارد، شامل استان‌های بزرگ هم بشود.

وی با توجه به اینکه مالیات دریافتی متناسب با وضعیت کسبه گرفته نمی شود، گفت: متأسفانه در این چند ساله کسبه کار می کردند و متناسب با فعالیت مالیات را پرداخت می کردند اما در حال حاضر واحدهای صنفی در شرایط رکود قرار دارند و فعالیتی هم نسبت به گذشته ندارند، در ظاهر وعده دریافت مالیات کمتر داده می شود اما ممیزی و سر ممیزی های این وعده را در مرحله اجرایی نمی رسانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علتی برای افزایش نرخ مالیات وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..