تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «آخرین آفتاب» تا 10 خرداد

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان خبر داد:

گروه اجتماعی: ستوده از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «آخرین آفتاب» تا 10 خرداد خبر داد و گفت: جشنواره «آخرین آفتاب» با هدف تولید آثار فاخر در موضوعات مرتبط با انتظار و مهدویت در استان گیلان برگزار می شود.

سجاد ستوده، مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره «آخرین آفتاب» با موضوعات مرتبط با مهدویت و انتظار در استان گیلان، اظهار کرد: فراخوان جشنواره مذکور از ابتدای اردیبهشت آغاز شد و تا 31 اردیبهشت ادامه داشت.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «آخرین آفتاب» تا 10 خرداد خبر داد و افزود: آثار جشنواره با فرمت زیپ به آدرس  gilan@seraj.ir ارسال شود.

ستوده با بیان اینکه جشنواره مذکور در رشته های طراحی، نقاشی دیجیتال، تایپو گرافی و موشن گرافیک برگزار می شود، تصریح کرد: هر یک از شرکت کنندگان می توانند در تمامی بخش های مذکور این جشنواره شرکت نمایند.

مسئول سازمان مجازی سراج در گیلان بومی بودن شرکت کنندگان را یکی از شرایط شرکت در جشنواره اعلام کرد و متذکر شد: جشنواره «آخرین آفتاب» با هدف تولید آثار فاخر در موضوعات مرتبط با انتظار و مهدویت در استان گیلان برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «آخرین آفتاب» تا 10 خرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..