تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احسان، ایثار و تکریم پدر و مادر در سریال « زیر پای مادر »

سریال " زیر پای مادر" تصمیم دارد در یک فضای هنری جدید احسان، ایثار و تکریم پدر و مادر را معنا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛"زیر پای مادر" یکی از دو سریال ایرانی است که دست اندر کاران رسانه ملی برای پخش در ماه مبارک رمضان تهیه کرده اند. این سریال از شهریور پارسال کلید خورد و در 5 شهر از جمله تهران، مشهد و انزلی تصویر برداری شد.
" زیر پای مادر" از آن دسته کارهایی است که نام های شاخص سینما و تلویزیون در تیتراژش دیده می شوند.
پریوش نظریه،کامبیز دیرباز، مهدی سلطانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی و بهناز جعفری از جمله بازیگرانی هستند که قصه ای را که به قلم سعید نعمت الله نوشته شده است به نمایش در می آورند.
به گفته عوامل سریال " زیر پای مادر" قصه جذاب، بازی به اندازه بازیگران، کارگردانی و تصویر برداری متفاوت و تدوین منحصر به فرد این سریال از نکاتی است که سبب می شود مخاطبان تلویزیون از دیدن آن پشیمان نشوند.
زینب تقوایی تهیه کننده " زیر پای مادر" در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره این سریال گفت: 12 شهریور پارسال تصویر برداری " زیر پای مادر" آغاز شد و به دلیل محتوا و شرایط سریال یک پیش تولید سخت و طولانی را پشت سر گذاشتیم و اگر آشنایی اعضای گروه با هم نبود شاید کار به این شسته رفتگی در نمی آمد.
وی افزود: ما از همان ابتدا تصمیم گرفتیم به دلیل ایجاد جذابیت های بصری و ماهیت قصه تصویر برداری را در چند شهر انجام دهیم و تهران، قدمگاه، انزلی و مشهد از جاهایی بودند که سریال ما در آنجا ضبط شد.
تقوایی درباره مضمون" زیر پای مادر" ادامه داد: این سریال یک خط اصلی داستانی و چند داستانک دارد. داستان در بستری از ملودرام و در فضایی خانوادگی و عاشقانه اتفاق می افتد. یکی از محورهای مهم سریال ایثار، احسان و تکریم پدر و مادر است و باید بگویم نوع نگارش و روایت سعید نعمت الله فضای زیبایی به سریال داده است و نقطه قوت کار به حساب می آید.
وی گفت: بازیگرانی هم که در این سریال نقش آفرینی می کنند از بزرگان این حرفه هستند و به خوبی از پس نقش هایشان برآمده اند.
بهرنگ توفیقی کارگردان «زیر پای مادر» هم درباره این سریال گفت: زیر پای مادر قصه روابط و شرایط آدم هاست. قصه مادرانی است که در شرایط جدید قرار می گیرند و در آن زمان تصمیم گیریشان مهم می شود.
وی افزود: این اثر یک ملودرام اجتماعی با ادبیات خاص سعید نعمت الله است که تجربه نویی را به مخاطبان ارائه می دهد که توجه به اهمیت خانواده در آن نظر من را به خود جلب کرد.
توفیقی ادامه داد: تکنیک های کارگردانی و فضای این اثر با سریال هایی که تا کنون از رسانه ملی پخش شده متفاوت است و بخش عظیمی از اینها از قصه متفاوتش نشات می گیرد.
شیبان خاقانی تدوینگر این سریال نیز گفت: تدوین سریال را به گونه ای انجام داده ایم که مخاطب متوجه برش ها نشود و با قصه پیش برود و انس بیشتری بگیرد.
وی افزود: به نظرم سریال جذاب شده است و ریتم تند آن مخاطب را پای خود خواهد نشاند.
سریال زیر پای مادر از فردا ساعت 22 و 15 دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است.
گزارش از سحر قناعتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احسان، ایثار و تکریم پدر و مادر در سریال « زیر پای مادر »»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..