تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش ربنا شجریان ماه رمضان ۹۶ + جزئیات خبر

گمانه زنی هایی در مورد پخش ربنا شجریان ماه رمضان ۹۶ زده شده و قرار است برای پخش ربنا در ماه رمضان ۹۶ جلسه ای صورت گیرد. اگر می خواهید از آخرین اخبار در مورد پخش ربنای شجریان در ماه رمضان ۹۶ آگاه شوید این مقاله پورتال وهاران را تا پایان مطالعه نمایید چرا که جزئیات خبر پخش ربنای شجریان رمضان ۹۶ را برای شما عزیزان منتشر می کند.

پخش ربنا شجریان رمضان ۹۶

یک منبع آگاه روز پنجشنبه از نامه ای خبر داد که «سیدرضا صالحی امیری» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رئیس سازمان صدا و سیما نوشته و در آن خواستار پخش «ربنای» استاد محمدرضا شجریان در ایام ماه مبارک رمضان شد.

این نامه در حاشیه نشست روز گذشته – چهارشنبه – اعضای کابینه «حسن روحانی» تسلیم «عبدالعلی علی عسکری» رئیس سازمان صدا و سیما شده است.

دانلود دعای ربنا با صدای بی نظیر استاد شجریان ماه رمضان ۹۶ http://dl.pop-music.ir/music/Tir92/Shajarian-Rabana.mp3 لینک دانلود گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)

همچنین بخوانید:  شایعه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران و واکنش تند او : جسدم را هم به ایران نبرید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش ربنا شجریان ماه رمضان ۹۶ + جزئیات خبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..