تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوچرخه سواران کوهستان راهی آلمان شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم دوچرخه سواری کوهستان کشورمان پس از حضور در اولین مرحله از رقابتهای کاپ جهانی سال ۲۰۱۷ این رشته در کشور چک، راهی کشور آلمان شدند تا در مرحله دوم این مسابقات شرکت کنند. 

فرزاد خدایاری، سجاد طاهری و فرانک پرتو آذر ترکیب رکابزنان اعزامی ایران به مرحله دوم از کاپ جهانی کوهستان را تشکیل می دهند. این رقابتها در شهر آلبشات آلمان برگزار می شود و پریموث استرانکار سرمربی خارجی تیم ایران مسئولیت هدایت رکابزنان را برعهده خواهد داشت. 

رکابزنان ایران در اولین تجربه حضورشان در رقابتهای جهان و در مرحله نخست این رقابتها تنها از خط پایان مسابقه گذشتند. در مسابقه کراس کانتری فرانک پرتو آذر هفتاد و دوم شد. فرزاد خدایاری نود وسوم، فراز شکری و سجاد طاهری نود و نهم و صد و هفتم شده بودند. 

مرحله دوم از رقابتهای کاپ جهانی دوچرخه سواری کوهستان ششم و هفتم خردادماه در شهر آلبشات آلمان برگزار می شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوچرخه سواران کوهستان راهی آلمان شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..