تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو ادعای فرار مالیاتی را انکار کرد

به گزارش روز جمعه ایرنا از تارنمای اسپانیایی مارکا، منابع آگاه نزدیک به کریستیانو رونالدو نمایندگان قانونی وی گفتند که خبر فرار مالیاتی 15 میلیون یورویی ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید اسپانیا حتی خود این بازیکن را نیز غافلگیرکرده است.
روزنامه ال موندو چاپ اسپانیا تاکید کرد که رونالدو و مشاورانش در سال 2014 بخش مهمی از درآمد خود را به مسئولان مالیاتی اسپانیا اعلام نکردند. این مهاجم پرتغالی این اتهامات را رد کرد.
این ادعاها با ادعاهای مطرح شده در ماه دسامبر سال گذشته در مورد حساب های رونالدو در جزایر ویرجین مرتبط است.
براساس این گزارش، رونالدو فقط 20درصد از مالیات درآمد حق چهره خود را در سال 2014 پرداخت کرده است.
رونالدو برای فرار مالیاتی، درآمد حاصل از حق پخش تصاویر خود را به حسابی در یک جزیره منتقل کرد. اما از سال 2014 و قبل از شروع تحقیقات، همه چیز روال قانونی پیدا کرد و این بازیکن 6 میلیون یورو مالیات خود را پرداخت کرد، اما از نظر کارشناسان، او باید مالیات همه سال های گذشته را به طور جداگانه پرداخت می کرده است
به گفته مسئولان مربوطه ، محکومیت 15 ماه تا پنج سال حبس مجازات مناسبی خواهد بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده:مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو ادعای فرار مالیاتی را انکار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..