تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهميت فرهنگ پاسخگويي به نيازهاي مشتريان

سرپرست مديريت شعب استان مرکزي گفت : گستره حوزه ذينفعان موسسه ، اين الزام را ايجاد مي‌کند که فرهنگ پاسخگويي به نيازهاي بازار و مشتريان بيش‌ازپيش نهادينه شود .

به گزارش شما نیوز: سعيد ميرزائي با اشاره به‌ضرورت و اهميت شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان اظهار کرد: موفقيت با توجه به افزايش رقابت بين‌بانکي، با برنامه‌ريزي دقيق علمي و عملي، استفاده از ظرفيت‌هاي موجود و تقويت جايگاه کارشناسان بازاريابي و روابط عمومي امکان‌پذير مي‌شود.

 وي افزود : کارشناسان بازاريابي و روابط عمومي بايد در ساماندهي و نظام‌مند کردن فرآيندهاي ارتباط با مشتريان و مخاطبان موسسه پيشرو باشند و براي ايفاي اين وظيفه بايد دانسته‌ها و مهارت‌ها را بروزتر کرده و به تبادل تجربه و نظام‌مند ساختن فعاليت‌ها بپردازند.

ميرزائي اولين قدم در بازاريابي را تغيير رفتار کارکنان عنوان کرد و گفت: دقت نظر در حوزه کاري ، مشاهده حوزه فعاليت ساير رقبا و معرفي خدمات الکترونيک وظيفه تک‌تک همکاران است.

وي با تأکيد بر اينکه بازاريابي بايد از شعب شروع شود خاطرنشان کرد: همکاران در شعب بايد با همفکري و هم‌افزايي براي رسيدن به اهداف سازماني نهايت تلاش خود را بکار گيرند.

منبع: روابط عمومی موسسه ثامن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهميت فرهنگ پاسخگويي به نيازهاي مشتريان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..