تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاري نخستين آزمون تعيين سطح سرپرستي يک تهران

سرپرست مديريت شعب يک تهران گفت: نخستين آزمون تعيين سطح کارکنان سرپرستي يک تهران به‌منظور ارتقا همکاران جوان برگزار شد.

به گزارش شما نیوز: ناصر سيفي هدف از برگزاري اين آزمون را عمل به استراتژي سازمان، رعايت شايسته‌سالاري و انتصاب نيروهاي جوان عنوان کرد.
وي بابيان اينکه  معرفي افراد به دوره انتصابات بر اساس شايستگي،ميزان اطلاعات و دانش بانکي است،تصريح کرد: با توجه به روند جوان‌گرايي ثامن و واگذاري مسئوليت‌هاي مهم به جوانان، يکي از اهداف پرورش نيروهاي جوان و مستعد است.
بابک عسگري معاون اجرائي سرپرستي يک تهران نيز گفت: 145 شرکت‌کننده در دو  روز متوالي و در دو سطح تحويلداران و مسئولين تسهيلات در اين آزمون حضور داشتند.
وي خاطرنشان کرد: برترين نفرات براي تصدي در پست‌هاي بالاتر به دوره انتصابات دعوت مي‌شوند.

منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاري نخستين آزمون تعيين سطح سرپرستي يک تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..