تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوع الخروج شدن مدیرعامل سابق بانک سرمایه

به گزارش افکارنیوز،

اسدالله عباسی عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از ممنوع الخروج شدن محمدرضا خانی رئیس سابق بانک سرمایه خبرداد و گفت: در تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مدارکی به دست آمده که براساس آن مدیرعامل سابق بانک سرمایه با نظر مراجع ذی‌صلاح ممنوع الخروج شده است.

وی  با بیان اینکه مدارک به دست آمده در اختیار قوه قضائیه قرار داده می‌شود تا اقدامات لازم صورت گیرد، ادامه داد: اینکه آقای خانی بازداشت شود به نظر مراجع ذی‌صلاح بستگی دارد.

 4مهرماه سال 95 به پیشنهاد هیئت مدیره  بانک سرمایه و تأیید بانک مرکزی، محمد رضا خانی، عضو هیئت مدیره این  بانک، به مدیرعاملی بانک سرمایه منصوب شده بود که در پی استعفای وی در تاریخ 29 فروردین سال جاری، علیرضا پویان شاد جایگزین محمدرضا خانی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوع الخروج شدن مدیرعامل سابق بانک سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..