تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پادشاه از رکورد جردن گذشت

کد خبر: ۵۳۸۵۶۲

۹۳  بازدید

فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز از رکورد مایکل جردن افسانه‌ای در پلی‌آف گذشت.

خبرگزاری تسنیم: فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز از رکورد مایکل جردن افسانه‌ای در پلی‌آف گذشت.

نخستین امتیازی که لبران جیمز در مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا کسب کرد در سال 2006 و مقابل واشنگتن ویزاردز بود. فوق ستاره تیم کلیولند در سال 2017 اما نزدیک به 6 هزار امتیاز در 200 بازی پلی‌آف کسب کرده و رکورددار امتیازگیری در این مرحله از لیگ است.

جیمز روز گذشته در بازی پنجم کنفرانس شرق لیگ با یک شوت 3 امتیازی که در دقیقه دهم کوارتر سوم، وارد سبد بوستون سلتیکس کرد از رکورد مایکل جردن، اسطوره بسکتبال آمریکا و تیم شیکاگو بولز گذشت. جیمز در ابتدای بازی 28 امتیاز برای شکستن رکورد جردن فاصله داشت ولی او بازی را 35 امتیاز تمام کرد و تعداد امتیازات خود در مرحله پلی‌آف را به 5996 در مقابل 5987 امتیاز مایکل جردن رساند.

جیمز در مورد ثبت رکورد جدید خود گفت: هر زمانی که به رکورد یکی از بزرگان لیگ مخصوصاً مایکل جردن که به نظر من بزرگترین بازیکن NBA است نزدیک می‌شوم، به خودم افتخار می‌کنم.

او ادامه داد: من یک بازیکن امتیازآور نیستم و نمی‌خواهم به این عنوان شناخته شوم. من یک بازیساز هستم. مربی من را وارد زمین می‌کند و من راهی برای موفقیت تیم پیدا خواهم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پادشاه از رکورد جردن گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..