تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم حرکت روبه‌جلو ثامن

سرپرست مديريت شعب سيستان و بلوچستان گفت: سقف مشخص و قانع‌کننده‌اي براي جذب منابع و ارائه خدمات وجود ندارد.

به گزارش شما نیوز: غلامعلي بنداني با اشاره به اهميت و جايگاه ثامن در شبکه بانکي و اهميت تداوم حرکت روبه‌جلو از همکاران خواست با تلاش بيشتر هدف عالي موسسه که همان خدمت به آحاد مردم و گره‌گشايي از مشکلات آنان را در دستور کار خود قرار دهند.
وي با تأکيد بر رعايت سلسله‌مراتب اداري تصريح کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح شعب، در قدم اول روساي شعب مسئول رفع آن هستند.
وي در پايان جلسه بابيان اينکه کاهش مطالبات نيازمند تلاش جمعي کارکنان است خواستار توجه ويژه به اين مقوله شد و گفت: مطالبات در شرايط کنوني به‌عنوان مؤلفه‌اي براي ارزيابي شعب است.

منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم حرکت روبه‌جلو ثامن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..