تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پويايي شعب با همفکري و مشارکت کارکنان ثامن

سرپرست مديريت شعب خراسان جنوبي گفت: مشارکت حداکثري کارکنان در طرح‌هاي ابلاغي و برنامه‌هاي سازماني پويايي شعب را به همراه دارد.

به گزارش شما نیوز: اشکان بذرافشان در جمع رؤساي شعب و دواير با اشاره به اهداف و رسالت اتاق فکر و کميته بازاريابي، بر مشارکت کارکنان در برنامه‌ها و مسائل سازماني به‌منظور پويايي سازمان تأکيد کرد.
وي کار تيمي و مشارکت همکاران با نظارت رؤساي شعب را خواستار شد و با تقدير از شعب موفق در بخش مطالبات گفت: برنامه‌ريزي عملياتي براي کاهش مطالبات و نهادينه شدن فرهنگ مشارکتي در شعب ضروري است.
حسين سلماني مقدم معاون سرپرستي خراسان جنوبي  نيز ثبت و به‌روزرساني مشخصات مشتريان در پرونده‌هاي تسهيلاتي را به‌منظور پيگيري و انجام اقدامات آتي ضروري دانست .
حميد براتي معاون ديگر سرپرستي استان نيز در اين جلسه گفت: با تدوين و برنامه‌ريزي مدون بازخواني بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و اطلاعيه‌هاي سازماني براي افزايش آگاهي همکاران در دستور کار شعب قرارگيرد.

منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پويايي شعب با همفکري و مشارکت کارکنان ثامن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..