سرپرست مديريت شعب استان آذربايجان غربي گفت : بهترين راه کاهش مطالبات، پيشگيري بهموقع و توان سنجي مشتريان در هنگام تشکيل پرونده تسهيلاتي است .
به گزارش شما نیوز: عليرضا طليسچي در جمع اعضاي جديد اتاق فکر، محورهاي اساسي وصول مطالبات را آسيبشناسي، شناخت عوامل مؤثر در ايجاد مطالبات، حساسيت نسبت به عدم ايجاد آن و درنهايت برنامهريزي صحيح بهمنظور واکنش و ساماندهي مطالبات عنوان کرد.وي تلاش جمعي و برنامهريزي دقيق را لازمه کاهش مطالبات معوق دانست و ابراز اميدواري کرد با رعايت دستورالعملهاي مطالباتي ، شاهد کاهش مطالبات باشيم.
طليسچي با تأکيد بر ضرورت بهرهگيري از اتاق فکر افزود: فکر سازي و گره گشايي از موانع در فرايندهاي عملي دو کارکرد يا نقش کليدي اتاق هاي فکر است.
وي ضمن برشمردن خصوصيات و استراتژي تشکيل اتاق فکر خاطرنشان کرد: استفاده از توانمنديها و نظرات بهمنظور پيشرفت سازمان با تقويت خردورزي و افزايش انگيزه کارکنان موجب تعالي سازمان مي شود.
منبع:به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن