تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت بچه دار نشدن، امیدوار باشم؟

من 27 سالمه. 3 ساله ازدواج کردم و 9 ماهه برای بارداری اقدام کردم اما نتیجه نداد.

سوال:

سلام من 27 سالمه. 3 ساله ازدواج کردم و 9 ماهه برای بارداری اقدام کردم اما نتیجه نداد به پزشک مراجه کردم و قرص و آمپول داد استفاده کنم خواستم بدونم این قرص ها برای چیه؟ لتروفم ( لتروزول ) از 3 قاعدگی تا 7 قاعدگی شبی 2 تا . Duphaston از 16 قاعدگی تا 25 قاعدگی شبی یکی . آمپول Solvent و Chorionic Gonadotrophin روز 15 قاعدگی. میخاستم بدونم عوارض دارند یا نه ؟ آخه شوهرم اجازه نمیده استفاده کنم . لطفا سریع جواب بدین. 

جواب:

معمولا در افراد زیر 30 سال در صورتی که یکسال تمام برای بارداری تلاش کرده باشند دارو برای درمان نازایی داده می شود. این دارو ها برای القای تخمک گذاری داده شده اند و درمانهای هورمونی برای نازایی است. می توانید مصرف کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت بچه دار نشدن، امیدوار باشم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..