تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیبایی و جوانی پوست در تابستان

برای زیبایی و کاهش چین و چروک صورت به خصوص در فصل گرم سال برخی نکات را رعایت کنید تا پوست شما جوان و زیبا بماند.

به گزارش صدخبر، اگر می‌خواهید پوست شما جوان بماند و چین و چروک بر روی آن ایجاد نشده یا این خطوط روی پوستتان از بین برود باید برخی نککات مهم را رعایت کنید:

از پوست در برابر آفتاب محافظت کنید

به منظور محافظت پوست در برابر نور آفتاب سعی کنید در معرض نور خورشید قرار نگیرید، از کرم ضد آفتاب با پوشش بالا استفاده کنید، لباس‌های آستین بلند و شلوار به خصوص در فصول گرم بپوشید، از مرطوب کننده استفاده کنید.

این شکلی بخوابید تا پوست شما چروک نشود

وقتی در طول خواب شب در یک وضعیت خاص بخوابید در نتیجه آن چین و چروک هایی مشهور به "خطوط خواب" بر روی لایه‌های بالایی پوست شما ایجاد می‌شوند.

خوابیدن به پهلو منجر به ایجاد چین و چروک بر روی گونه‌ها و چانه شده و خوابیدن بر روی شکم چین و چروک هایی در اطراف ابرو ایجاد می‌کند.

ماهی قزل آلا بخورید 

ماهی قزل آلا (به همراه دیگر ماهی‌های آب سرد) منبع بسیار خوبی از پروتئین‌ها بوده و حاوی مقدار زیادی از اسیدهای چرب امگا ۳ می‌باشد. کارشناسان تغذیه و متخصصان پوست اسیدهای چرب را برای تغذیه پوست ضروری دانسته و و به چاقی و جوانی صورت کمک می‌کند که درنتیجه می‌تواند به کاهش چین و چروک صورت کمک می‌کند.

عینک ضدآفتاب استفاده کنید

پوست دور چشم نازک بوده و در اثر نورآفتاب دچار چین و چروک می‌شود به همین دلیل استفاده از عینک آفتابی می‌تواند پوست اطراف چشم را از آسیب نور خورشید محافظت کرده و پوست شما جوانتر بماند.

صورتتان را بیش از حد نشویید

پوست چربی طبیعی دارد که با شست و شوی زیاد این چربی‌ها از بین رفته و چین و چروک در وست ایجاد می‌شود، برای وست صورت از صابون‌های حاوی مرطوب کننده یا ژل پاک کننده استفاده کنید.

ویتامین زیبایی را فراموش نکنید

مطالعات نشان داده اند که کرم‌های حاوی ویتامین C می‌تواند به کلاژن سازی پوست کمک کرده و آن را در برابر اشعه UVA و UVB محافظت کند همچنین به کاهش قرمزی، لکه‌های سیاه پوست کمک می‌کند. 

ویتامین C یا همان اسید اسکوربیک بهترین درمان برای چین و چروک بوده و سعی کنید از مواد غذایی حاوی ویتامین C بیشتر مصرف کنید.

سویا غذایی برای جوانی پوست

سویا ظاهر پوست خود را بهبود بخشیده و از آن محفاظت می‌کند، مطالعات نشان می‌دهد که سویا به عنوان یک مکمل به محافظت در برابر و حتی التیام برخی آسیب‌های نور خورشید به پوست کمک می‌کند. 

قهوه و کاکائو دوست پوست شما 

 مطالعات نشان می‌دهد که کاکائو و قهوه با سطح بالایی از دو آنتی اکسیدان (اپی کتیچین و کاتچین) از پوست در برابر آسیب نور خورشید محافظت کرده و جریان خون به سلول‌های پوست را بهبود می‌بخشد، همچنین موجب آبرسانی و رطوبت بخش و لطافت پوست می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیبایی و جوانی پوست در تابستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..