تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط حزب‌الله ۸۳/ رمز انجام ‌نشدنی‌ها

گروه سیاسی: هشتاد و سومین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای درباره قدرت معجزه‌گر جوان مؤمن ایرانی، جوانی مبتکر بامتکی به خدا با عنوان «رمز انجام نشدنی‌ها» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، هشتاد و سومین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای درباره‌ی قدرت معجزه‌گر جوان مومن ایرانی، جوانی مبتکر بامتکی به خدا با عنوان «رمز انجام نشدنی‌ها» منتشر شد.
خبر ویژه‌ این شماره با عنوان «یک تهدید و دو فرصت برای رسانه‌های نو»  به دیدار جمعی از مدیران و اساتید موسسه‌ی امام صادق علیه‌السلام با رهبر انقلاب اختصاص یافته است که رهبر انقلاب در این دیدار درباره ضرورت پاسخ به شبهات مطرح شده در فضای عمومی با استفاده از ابزار رسانه‌ای جدید پرداخته‌اند.
گزارش هفته‌ این شماره با عنوان «کوه‌ها در مقابل جامعه و انسان قوی، قدرت مقاومت نخواهد داشت» به توصیه رهبر انقلاب بر ایمان بر دل و عمل پرداخته است.
هشتاد و سومین شماره‌ خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید محمود شهبازی تقدیم شده‌ است.
نسخه PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلانات دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط حزب‌الله ۸۳/ رمز انجام ‌نشدنی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..